luni, 21 decembrie 2009

Frozen





E decembrie.Mai e foarte putin pana la venirea Craciunului.Ca niciodata,anul acesta nu am chef de nicio sarbatoare ba chiar sunt intr-o continua stare de irascibilitate.Nu stiu mai precis ce se intampla cu mine,dar ma deprima toate aceste sarbatori,poate si ideea ca observ ca s-a scurs timpul...Si mai trece un an...Al dracu de repede s-au intamplat toate!Trece...iar eu pe interior incep sa ma simt din ce in ce mai rece,sunt in ton cu vremea de afara.
Pasesc prin zapada auzind scartaitul pasilor mei,sunt pierduta intr-o lume de gheatza care cu greu va fi incalzita.Fulgii de nea imi ating pielea,parca ii simt cum patrund prin fiecare tesut...si nu se topesc ci trec mai departe inghetandu-ma din ce in ce mai mult.Cine m-a transformat intr-o persoana rece?Ei...oamenii,care se inraiesc pe zi ce trece...ei,cei avari care au uitat de sentimente si s-au pus in fatza mea,uitand ca exist.
Mi-e frig si simt nevoia de a fi cuprinsa de catre bratele lui calde,sa stau la pieptul lui sa-i ascult fiecare bataie a inimii,care sa-mi emane iubirea pe care mi-am pierdut-o pe parcurs,increderea...tot.Le vreau inapoi!
Si totusi,sunt singura in lumea asta de gheatza cu ziduri mari de cristal si reci..atat de reci incat ma fac sa uit ce sunt,ce vreau.Iar el..?!el nu apare si ma lasa uitata aici...in palatul meu de clestar care se zideste singur bucatica cu bucatica..in absenta lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu