vineri, 19 februarie 2010

Vreaaaauuu...




Vreau sa zbor,suuus cat mai sus...sa pot dansa cu norii.Vreau sa fiu Spiderwoman sa ma catzar pe Intercontinental si sa ma agat de toate cladarile inalte din Bucuresti.Vreau sa inventez un metrou exact ca in visul meu: dupa statia Piata Romana sa urmeze Brasov...si sa fac doar 5 minute..si odata ajunsa acolo sa fiu aproape de munte,sa alerg,sa ma tavalesc in iarba sa ma murdaresc.Vreau pentru o seara sa fiu singura in oras,sa umblu descultza si sa port o rochitza de matase subtire,sa adie vantul si pe fiecare stradutza sa se auda muzica mea preferata...sa danseez sa urlu.Vreau sa evadez din toata montonia asta,vreau sa fac tot ceea ce imi doresc eu fara sa fie loc de prejudecati...Vreau sa pot sa vorbesc cu animalele,sa calaresc un urs ...sa pot ajunge la mare in doar cateva secunde si acolo sa construiesc noaptea un castel imeeens de nisip in care sa ii pot aduce pe toti prietenii mei si sa dantzuim pana in zori..si luna sa fie gen disco cu multe luminite si sa se invarta ...siii vreau sa dansez cu o steaaa sa fie fix ca stelutzele din desene si sa tzopaim pe nori\:d/ si vreau sa merg cu un balon cu aer si sa ne ciocnim de un stol de rame si sa ne prabusim pe o saltea din Sugus ...

Vreau imposibilul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu