vineri, 9 aprilie 2010

Ăăăăăă?!





Heeeh, si uite cum se scurge timpul si in acelasi timp cum ajung sa am parte de diferite experiente pe difertie planuri.Nu prea inteleg eu treaba asta,sunt putin confuza,scarbita,satula,obosita.Adica pana mea,m-am cam saturat sa cad din lac in putz...sa dau mereu de aceleasi persoane si sa nu se schimbe decat decorul.Cacat,e naspa frate!Mi s-a cam taiat la modul cel mai hardcore posibil de orice :-?? De relatii[ca de dragoste nu e cazul acum,mai am de trait multe iubiri mediocre pana am sa gasesc intradevar ceva bun],de mediul in care ma invart,de orasul asta,de tara asta,de tot.Am un 'sictir' foarteeee mare in mine si sper sa imi treaca cel putin sa imi revina macar cheful de viata :)) Ca de altceva nu am nevoie.
Cam tampita faza asta,adica dupa ce ca viata e al dracu de scurta si timpul asta fuge mai ceva ca sonic...mai avem parte si de stari d-astea mai de cacat asa,ni se taie elanul cam prea des parerea mea.Nu zic ca as vrea sa fie totul perfect,dar macar sa existe un echilibru..asa mi se pare corect.Adica se spune ca undeva sus exista un"arbitru" si cred asta,dar imi doresc sa nu uite asa des sa fluiere cum a facut pana acum.
Mdeh,eu sa fiu sanatoasa...ca restul oricum vine si trece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu