sâmbătă, 22 mai 2010

Happiness.




Pentru prima oara pot sa vorbesc despre tot ce s-a intamplat fara sa ma intristez,fara sa imi lacrimeze ochii,fara sa simt un nod in gat.Pentru prima oara rad de mine,de noi..rad de povestea noastra.Nu ma simt implinita,caci mai am o gramada de lucruri de facut pentru a putea simti asta,nu ma simt iubita,dar in ciuda acestor chestii ma simt bine.Chiar daca n-am nimic,ma am pe mine...m-am impacat cu mine insami.Simt cum am trecut pragul,la alt nivel.Simt cum cresc,ma maturizez...incep sa vad altfel viata,problemele.Si imi place asta si am reusit pe deasupra sa imi accept esecurile,greselile...pentru ca acum invat din ele.
Ma amuza fiecare relatie in parte pe care am avut-o si evident a fost un esec,ma amuza fiecare prietena care m-a tradat,ma amuza fiecare depresie pe care am avut-o,ma amuza fiecare criza de nervi,ma amuza 'EU'.Uhum,suna ciudat dar stiu ca toti ati trecut prin asa ceva,sau daca nu ati trecut...o sa treceti!Si stiti de ce?!Pentru ca in viata fiecaruia isi face simtita prezenta o etapa,defapt o granita intre copilarie si maturitate...si anume 'Adolescenta'.
Nvm,urlu tareeeee: SUNT FERICITAAAAAAAA! Motivul?!Eu. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu