sâmbătă, 9 octombrie 2010

Aiureli 6.





Da-mi drumul,timp hain!
In viata mea esti un aspru clandestin
Ma arunci pe unde vrei,cand vrei
Si nu-mi faci bine deloc,ca de obicei.

Ma ametesti,ma bulversezi
De tot ceea ce iubesc ma indepartezi
Ma lasi sa traiesc intre doua lumi paralele
Intr-una plina de amintiri si in alta cu si mai multe probleme.

Si doare si m-apasa prea multe
Dar tin in mine tot,s-au plictisit multi sa ma tot asculte.
Pentru ei sunt povesti ce-au fost odata
Cand pe mine ma chinuiesc atatea deodata.

Am promis ca n-am sa mai scriu chestii triste
Dar nu pot sa ma prefac ca e ok,cand inca-am ganduri realiste
Cand inca am nopti in care nu pot sa adorm
Cand continui sa-mi vad viitorul inform.

O singura persoana imi aduce zambetul pe fata
Baiatul ce-mi stapaneste gandurile in fiecare dimineata
Prietenul ce imi ridica moralul cand totu-i greu
Persoana care stie pe de rost ce-i in sufletul meu.




ps.Stiu!A iesit de tot rahatul,nu e gandita,nu e recitita nu nimic.

3 comentarii:

  1. Mie mi-a placut :)
    "Prietenul ce imi ridica moralul cand totu-i greu
    Persoana care stie pe de rost ce-i in sufletul meu."
    e bine sa ai pe cineva alaturi

    RăspundețiȘtergere