duminică, 8 noiembrie 2009

Confused.














M-am pierdut pe mine insami...Pur si simplu am cazut iar pe ganduri.Sincer ma sperie rapiditatea lucrurilor,cum alearga timpul asa fara un sens anume,e haotic totul in jur.Ma simt in centrul unei lumi in care sunt singura care stopeaza,singura care se minte crezand ca o sa fie totul ok..pe cand restul...restul alearga,restul e intr-o continua miscare...restul parca stie sa traiasca mai intens momentele decat mine.Uneori ma enerveaza ca sunt asa sensibila la cacaturi de genul asta si ca stau sa imi frec creierii prea mult.Tot ce sper e sa se aseze treptat lucrurile,cel putin am speranta ca in anul care va veni voi fi mai ok decat acum.

Am o gramada de planuri.Dar stiti ce?le-am lasat deoparte..numai planuiesc absolut nimic,fiindca intotdeauna am incercat sa fiu punctuala in legatura cu tot ce tine de propria mea viata si nu am obtinut altceva decat sa imi iasa toate pe dos...asa ca-mi las planurile si ideile in voia sortii.

Nici nu stiu ce imi doresc momentan,nici nu stiu ce vreau cu adevarat...nici macar nu sunt sigura de ceea ce simt.Am momente in care ma oftic ca parca mi s-au evaporat toate scopurile pe care le aveam candva.Sunt mai derutata ca oricand,uneori stau si ma intreb 'ce caut eu in lumea mea?'.Pe mine ma enerveaza dezorganizarea din jur,ma enerveaza ca una doresc...si alta obtin.Blestemat an!Daca o sa fie si urmatorul la fel,ma gasiti in camasi albe de forta:)).Kiddin' sper sa nu fie cazul.Btw,las' ca-mi revin eu!:d














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu