sâmbătă, 7 noiembrie 2009

'Te iubesc' nu mai are valoare.




V-ati gandit vreodata la semnficatia cuvantului 'Te iubesc'?Parerea mea este ca acest cuvant ar trebui sa defineasca un sentiment cert,ca tot spuneam in blog-ul recent ca nu exista iubire..cel putin un sentiment de adorare...sentimentul acela cand simti ca ti la o persoana cu adevarat,cand simti ca ii vrei binele ca nu i-ai face rau niciodata..stiti...senzatia aceea cand simti ca te topesti atunci cand vezi acea persoana si uiti de toti din jur..atunci cand simti cu adevarat ca persoana de langa tine este singura pe care o doresti,cand nu ai alte tentatii.Atunci ar trebui folosit acest cuvant.

Insa,cum mai nou lucrurile iau pe zi ce trece o intorsatura de toata jena..bineinteles ca a disparut si farmecul acestui cuvant.Majoritatea folosesc dupa nicio saptamana de stat impreuna,sau de cunoastere cuvantul'te iubesc'...si hop tzop ca sa vrajim pe cineva bagam la plesneala cuvantu si aia e.Nu e adevarat,nu merge..cel putin din perspectiva mea.Eu una am avut parte de adresari ce contineau acest cuvant destul de des si stiti care a fost reactia mea?Am ras ironic si am inceput sa le explic ca nu exista asa ceva din prima,altii nu o simt nici dupa jumatate de an de stat impreuna.Si ca raspuns primeam gen'Nu ca eu asa simt,te iubesc'.Oh shit!fi serios.Poate m-ai iubi asa din cand in cand dupa un pahar de vin si daca as fi o noapte a ta.Vise tata!

De ce dracu sa stricati semnificatia acestui cuvant?Sa il trantiti asa dupa fiecare conversatie,cand ceea ce simtiti nu e iubire,sau ma rog dupa cum am zis sentiment de adorare ca nu cred in iubire.Sau multi confunda treaba asta..sunt atrasi doar de fizic si au impresia ca sunt indragostiti.Mi-am dat seama ca ok,conteaza fizicul intr-o oarecare masura...dar poti sa ai langa tine un Brad Pitt in cazul fetelor sau o Angelina Jolie in cazul baietilor,daca ce are in mansarda e vid,e nul,nu exista!

Ca sa verficati daca ati ales corect persoana iubita,uitati de fizic pentru un moment si ganditi-va si la ce are in tartacuta respectiva/u...si daca va atrage inteligenta de care da dovada,daca gusturile voastre sunt comune..atunci e clar,ai verdictul!Ai stiut ce sa alegi.:)Bine nu intotdeauna merge chestia asta,dar pentru un trai cat de cat ok...e bine sa verifici ce scrie mai sus.

Si va mai dau un pont...folositi cuvantul 'Te iubesc' doar atunci cand simtiti treaba asta,fiindca o sa vedeti...are alta valoare,iti ofera alt sentiment de bine atunci cand il auzi.Stiti,rar...dar din suflet!:)



Un comentariu:

  1. Pana la urma toata,lasa-i sa zica ce vor si cand vor:-j. Atata timp cat tu esti ferma pe pozitii si stii sa faci diferenta intre iubire adevarata si iubire de genul "azi te iubesc,maine te f**,poimaine nu te mai iubesc" ,da-i incolo sa vorbeasca si sa faca declaratii cat in luna si in stele.
    Disperarea de a fi cu cineva si lipsa de sex fac omul sa sa spuna vrute si nevrute :))

    RăspundețiȘtergere