sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Viitor in Romania?








Stau cateodata si ma intreb...oare o sa putem vreodata sa ne construim in propria tara un viitor?Sau va trebui intr-un final sa devenim sclavi prin alte tari la muncile de jos...?Ma gandesc ca trag atat de tare sa reusesc pe plan scolar sa obtin niste rezultate bune..pentru a-mi gasi in viitorul apropiat un loc de munca decent si bine platit,dar oare e posibil?Multi tineri ajung dupa terminarea facultatilor,dupa ani de chin...cu diplomele in mana si atat.Cat de mitocani sa fie cei de la conducere?Ma intreb...de ce sunt unii chititi sa strice tara asta de tot?Ca si ei sunt muritori si or sa plece de aici asa cum au venit,adica fara nimic.Asa ca la ce bun?De ce nu pot face un bine pentru tara asta si in acelasi timp sa castige un ban calumea si cinstit?


Mi-e teama uneori ca imi irosesc ani de viata stresandu-ma cu invatatu si alte chestii..ca sa ajung intr-un final sa raman cu diplomele si sa fac ceva total diferit fata de ce mi-am propus.Stiu foarte bine ca in primul rand trebuie sa inveti pentru tine,dar e necesar sa tragi atat de tare,intr-o tara de cacat ce sta sa cada?


Toti se folosesc de tara asta...pana cand si U.E..credeti ca sunt prosti?ca ne-au bagat in Uniunea Europeana asa de 3 surcele?Neah,au scopuri vor ceva de la noi si numai prin aceasta cale pot obtine.Vor sa ne epuizeze resursele la maxim si treptat sa ne faca sa disparem de pe harta.Pacat ca eu,tu...sau oricine altcineva nu putem schimba situatia...Chit ca am face N revolutii,tot nu ar fi bine...fiindca ar veni alt cretin cu foamea de bani in gat,care ar baga bete in roate oricarui om intreg la cap care vrea sa duca tara asta pe culmi inalte.Si acum...sincer credeti voi ca un om inteligent si intreg s-ar baga in politica?Nu..pentru ca stie cu ce se mananca si stie ca oamenii sunt mai rai decat niste caini.Spunea ea Marilyn Monroe bine:"Cainii nu m-au muscat niciodata,doar oamenii".



Vorba lui Badea"Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!".

Dar stiti ce ma bucura?Faptul ca noi eram acuzati de rasism fata de rromi,ca domne romanu face si drege.Mai ales italienii si francezii taca-taca toata ziua impotriva noastra,noi..hiene ale societatii care indraznim sa aducem jigniri la adresa rromilor...si cum roata se intoarce..nah ca s-au procopsit cu rromi la usa 'castelului' si acum numai stiu cum sa scape de ei iar presa de acolo ne face imagine si mai de rahat.Dar nu conteaza,important e ca acum simt si ei pe pielea lor ce am simtit noi..si ma bucur ma!M-as bucura sa se duca si mai multi decat sunt,sa-i invadeze de tot...sa le ajunga pana in gat!



Un comentariu:

  1. Mnah... Asa e. Ca dupa ce asculti un milion si o suta de predici de genul "Ia si invata ca fara carte ajungi sa mergi cu vaca la pascut!" ,te trezesti dupa ani de spetit pe bancile scolii ca ajungi ,nu cu vaca la pascut,dar destul de aproape. Ideea e ca toti mergem la risc. Nici nu poti sa te lasi pe principiul ca "Lasa,ca si asa degeaba invat,oricum nu am sa-mi gasesc nimic de munca". Trebuie sa tragem tare si sa fim fiecare foarte buni in ceea ce facem sau sa fim suficient de isteti incat sa ne pliem pe alte domenii care poate nu au legatura cu ce scrie pe diploma unde ai terminat. Eu una nu consider ca strainatatea e o scapare. Decat daca e sa mergi la loc sigur,unde diplomele iti sunt recunoscute,unde esti respectat. Altfel...mai bine lasa-ma asa in Romania cu salar mic decat sa ma duc sa-si bata joc de mine un strain care e vizibil inferior intelectual mie.
    Asa ca...trage tare cu invatatura si spera la un viitor cat de cat acceptabil

    RăspundețiȘtergere