sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Pupincuristii




Azi ma simt plina de inspiratie si nu stiu cu ce subiect sa incep mai intai.Sunt peste tot pretutindeni..misuna!Da...persoanele alea care te pupa in cur[Scuzati-mi limbajul,dar asa e expresia]atunci cand au ceva de obtinut dupa urma ta..si dupa sti cum se intampla unde pupi mai si dai..ehhh cam asa si cu ele.Nu inteleg,de ce sa te prefaci ca placi o persoana doar de dragul interesului?Mie sincer mi se pare ceva injositor,de prost gust.Adica sa ma injosesc eu sa fac pe ingerasul fata de o persoana pe care nu o agreez?Never!N-ar fi mai simplu sa vorbesti cu persoanele pe care le placi si pe cele mai putin placute sa le dai pur si simplu dracu?sau nici macar atat,sa abordezi atitudinea aia ca si cand nu le-ai observa.De ce trebuie sa le iei cu gu-gu gu-gu in fatza daca pe la spate le-ai da cu paru-n cap?

Stiti ce parere am eu despre astia pupincuristi?despre oamenii falsi,care sunt dulci si draguti doar de dragul aparantelor?In viziunea mea sunt ultimii oameni ai acestei tari,planete si ce vreti voi.Scursuri,oameni stupizi care nu sunt in stare sa se descurce de unii singuri...care daca nu ar fi sprijiniti ar fi praf!

Asa ca scumpii mei,renuntati la pupincurism.Numai purtati masti ca nu or sa va ajute niciodata,invatati sa fiti dintr-o bucata,de preferat sa nu aveti nicio problema in mod special cu nimeni iar daca aveti sa aplicati cele spuse mai sus.:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu