vineri, 9 iulie 2010

Aiureli 4.



E ciudat ce se intampla cu mine,
E ciudat cum tremur cand te privesc pe tine
N-as fi crezut acum ceva timp ca inima mea
Va mai accelara in halul asta in fata cuiva.

Constant inauntrul meu se nasc razboaie
Iar inima parca varsa sange siroaie
Dar pe nesimtite,nu stiu cum,ai aparut tu
Eroul ce avea sa-mi mangaie sufletu'.

Imi spun incontinuu ca nu simt nimic pentru tine
Insa de fiecare data cand te vad ma tulbur,nu ma pot abtine
Nu stiu ce mi-ai facut,te rog readu-ma inapoi
Caci mi-e teama sa reincep o viata-n doi.

Sunt satula de atatea ploi
Inca ma simt rece sloi
Nu mai cred demult in 'noi'
Iar trecutul continua sa ma bantuie mai rau ca un strigoi...

Ma domina un haos total
Parca ar fi o fiinta ce se comporta brutal
Ce ma tine legata-n zale
Facandu-ma sa uit ca eu pot trai sentimente reale.

Si a mai trecut o zi
Poate ca maine nu voi mai avea ganduri atat de gri
Sau poate voi trai un alt esec
Habar n-am,mi-e lene sa mai judec.



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

2 comentarii: