vineri, 30 iulie 2010

Daca as fi.





Daca as fi un vultur as zbura faloasa deasupra muntilor,fara sa mai am in cap atatea ganduri.
Daca as fi un fluture as invata sa apreciez mai mult faptul ca lucrurile cu adevarat frumoase constau in simplitate.As iubi orice particica din natura si as fugi departe de lume,ca sa nu imi rupa aripile orice copil rautacios.
Daca as fi un leu as invata sa capat increderea necesara in mine si m-as putea simti asa cum ar trebui sa se simta oricare ...stapan pe propria persoana oricand.
Daca as fi un delfin as alerga departe in largul oceanului,as invata sa-mi iubesc aproapele si as fi intotdeauna cu cineva langa mine.
Daca as fi o furnica mi s-ar dovedi faptul ca nu conteaza cat de mic esti in lumea asta,ci forta pe care o ai supravietuind...puterea de a crea un loc unde sa stai langa cei dragi.As vedea ce inseamna cu adevarat sa fi unit.
Daca as fi un tantar...bine asta n-as fi ca as muri imediat si nu-mi plac tantarii.[joke]
Din fericire sunt om si din fericire ca om am reusit sa invat deja toate astea,sunt tiparite demult undeva pe Crbl.
Din nefericire...nimic.Sau ba da,din nefericire iar mi-au invadat piticii aia mici si verzi creierii.


Ps.Se iarta orice greseala de exprimare,e tarziu.

5 comentarii:

  1. daca-as fi o raza de soare
    ti-as spune ca cel mai tare
    o cafea merge de dimineata
    cu-n zambet mare pe fata
    http://pegas-motorizat.blogspot.com/ - ne amuzam ca nu-i impozabil

    RăspundețiȘtergere
  2. sper ca nu te vei supara ca mi-am facut reclama, m-a prins inspiratia...
    despre blogul tau gasesc ca e f interesant s-mi place

    RăspundețiȘtergere
  3. Nicidecum!Interesanta aia cu o raza de soare si-ti dau dreptate! :d
    Btw,multumesc pentru parere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu sunt nici filozof, nici vreon mare intelect in viata, dar cu toate ca Dumnezeu a lasat ceea ce numim noi natura, nu inseamna ca trebuie sa te inspiri si sa-ti modelezi persoana din oglinda dupa niste animale, pentru ca tocmai..ce avem noi si n-au acele animale.. se numeste RATIUNE! Parerea mea.. in rest ideea articolului, de foarte bun gust.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-mi modelez persoana dupa niste animale,logic.M-am jucat doar cu imaginatia facand niste comparatii si a iesit ce am scris mai sus. :)

    RăspundețiȘtergere