marți, 6 iulie 2010

Confession.





Astazi am sa-mi calc pe mandrie si am sa recunosc chestii pe care le luam in ras acum ceva timp,sau cel putin asta doream sa arat.O mandrie nascuta din teama.Imi impuneam deseori sa nu iubesc,sa nu am nevoie de afectiunea nimanui,sa fiu doar eu si cu mine mai pe scurt.
Dar acum…pur si simplu am obosit sa lupt cu mine insami.Da!Am nevoie de iubire si de afectiune ca de aer.Da!Visez mult,enorm de mult…in fiecare seara adorm cu cate un scenariu dragut in minte si ma gandesc’oare am sa fiu si eu vreodata asa?’.Da!Ador sa-l privesc,sa simt cum accelereaza bataile inimii cu fiecare pas al lui indreptat spre mine,sa imi clocoteasca sangele atunci cand sta in fata mea,sa imi doresc sa-l strang in brate sa eman toata iubirea care zace in mine.Da!Imi e dor sa am langa mine aceeasi persoana pe care o am si in inima,sa adorm cu el in gand si sa ma trezesc tot cu el…sa ma uit la telefon si sa vad un mesaj de ‘Buna dimineata!’scris cu atata sinceritate si iubire.Da!Ador fluturasii din stomac pe care ii simt la fiecare sarut,bineinteles daca legatura dintre mine si persoana respectiva este una stransa.Da!Iubesc sa iubesc!Si as mai continua,dar inca nu ma simt confortabil discutand despre genul asta de feelinguri.
Toate astea,pentru ca m-am saturat de intreaga lume inghetata parca pe dinauntru,de mandrii prostesti,de oameni de piatra.Vreau sa simt,sa traiesc defapt cum ar fi normal sa traim cu totii.



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com




"Fă ceea ce îţi spune inima că este corect să faci - pentru că oricum vei fi criticat. Vei fi condamnat indiferent ce vei face."- Eleanor Roosevelt

"Iubirea nu inseamna placere." – Confucius

"Iubeste putin cel ce poate spune prin cuvinte cat iubeste." – Dante Aligheri

"Dragostea nu pune multe intrebari deoarece, daca incepem sa ne gandim, incepe sa ne fie frica, e o frica inexplicabila, nu poate fi exprimata prin cuvinte, de aceea nu intrebi, ci faci." – Paulo Coelho


"Dragostea este o fiinta salbatica. Cand incercam sa o tinem in frau, ne distruge. Cand incercam sa o inchidem, ne inrobeste. Cand incercam sa o intelegem, ne tulbura." – Paulo Coelho

2 comentarii:

  1. Sunt de parere ca ultimul pas spre maturizare este acela de a te impaca cu tine.Pentru ca din moment ce ai facut asta,inseamna ca ai realizat tot si ai analizat la rece..Iar faptul ca marturisesti ca ai nevoie de iubire,spune mult.Aparent,tind sa cred ca incepi sa te "vindeci"...
    Pe ideea ca:"toate trec bah,da-le dracu`"

    RăspundețiȘtergere
  2. Se pare ca da,ma 'vindec' cum spui tu.:) Defaaapt,am facut-o demult doar ca mai existau semne de intrebare lipsite de raspunsuri...atata tot.
    Chiar daca am avut hopuri mult mai grele decat asta,se pare ca asta m-a tinut pe loc mai mult decat toate.Dar imi promit mie ca va fi primul si ultimul de care o sa ma impiedic atat de multa vreme ;))
    In rest,ai dreptate!:)

    RăspundețiȘtergere